Bestuursvergadering op 2 juli 2008
		
		(bij 
		Karl & Elly)
		
		Verslag van de vergadering  
		op 2/7/2008.
		
		Agendapunten:
		
		·        
		
		
		Kampioenenviering 2008
		
		·        
		
		
		Mosselsouper 2008
		
		·        
		
		
		Diversen
		
		Kampioenenviering 2008:
		
		De voorbereidingen voor deze viering dienen tijdig gestart te worden. De 
		locatie van de kampioenenviering 2007 komt niet meer in aanmerking en we 
		dienen dus uit te kijken naar een ander “iets”.
		 De congreszaal in 
		ontmoetingscentrum “De Witte Merel”  lijkt 
		een geschikte plaats. Ze biedt plaats aan ongeveer 70 personen, heeft 
		een keuken, er is parking in de buurt en het is vooral in Lint. De 
		precieze datum is nog niet gekend, maar het zou 8 of 29 november kunnen 
		worden.
		Het bestuur weerhoudt verder 3 opties.
- 
			
			Traiteur “de vogelzang”, Nijlen. Kurt heeft via fax een overzicht 
			ontvangen van de mogelijkheden. 
 - 
			
			Traiteur “ Van Rooy”, Lint. Karl zal zo snel mogelijk deze optie 
			verder onderzoeken.
 - 
			
			Altena: een gekend restaurant in Kontich. Karl zal zo snel mogelijk 
			deze optie verder onderzoeken.
 
		
		Traditioneel wordt er geopteerd om te gaan voor een soep, een 
		hoofdgerecht, met keuze tussen vlees of vis en een nagerecht. Indien 
		nodig moet een aangepast kindermenu ook mogelijk zijn. 
		Details worden later nog gecommuniceerd.
		
		Er wordt vlug berekend dat het dit jaar € 30 zal/mag kosten. Dit 
		inclusief 2 drankjes en zonder aperitief. Ook traditioneel is dat de 
		club de helft van de kosten op zich neemt voor de aangesloten leden. 
		Niet leden dienen het volle pond te betalen en hier is geen discussie 
		mogelijk. 
		Ook à la minute nog snel lid worden is geen optie! 
		
		Er is ook een akkoord om zowel onze sponsor + partner en onze 
		burgemeester + partner uit te nodigen op de kosten van de club. 
		Qua protocol zijn er niet veel zaken veranderd en gaan we voor een 
		bokaal voor de kampioen, de kampioen bij de veteranen en de dames. 
		Onze penningmeester(es) Maria zal tegen dan ook de nodige enveloppen 
		maken en iedereen belonen voor zijn/haar prestaties.
		Zodra alle gegevens bekend zijn zullen de leden een schrijven ontvangen 
		met een inschrijvingsstrook. Inschrijvingen kunnen zoals steeds worden 
		afgegeven aan de bestuursleden of aan de balie van het Octa pompstation 
		op de Liersesteenweg 153.
		
		
		Mosselsouper 2008:
		
		Ook hier houdt het bestuur een aantal opties open. 
		Wat vast staat is dat we zeker niet alles zelf gaan doen, maar dat we 
		uitkijken naar wat meer professionele hulp.
		Opties zijn:
- 
			
			Offerte traiteur Van Rooy. Afwachten wat ze kunnen 
			aanbieden. Locatie is het chalet van de witte molen. (Zevenhuizenstraat)
 - 
			
			Tweede optie is dan toch maar in ‘redelijk’ eigen beheer, maar met 
			dezelfde locatie.
 - 
			
			Alle goede suggesties zijn welkom, maar de leden en het bestuur 
			moeten kunnen genieten van dit feest.
 
		
		Het alternatief voor mosselen is schijnbaar een koude schotel en 
		naargelang de leverancier van de mosselen zal ook de leverancier van 
		deze koude schotel worden aangeduid. 
		( Van Rooy/Slaets)
		
		Als datum wordt ofwel 27/9 ofwel 4/10 vooropgesteld.
		
		Diversen:
		
		-Vanaf nu zal Kurt een werkingsbudget krijgen voor het aankopen van de 
		drank. Op deze manier moet hij niet steeds dit bedrag voorschieten.
		
		-De bekers voor het koppelvissen zullen in de toekomst wat kleiner 
		worden maar de geldprijzen worden dan weer een beetje groter.
		
		Einde verslag.